FLEUR IN TANZANIA

NOG 2 DAGEN!

Het is bijna zover, 15 augustus vertrek ik voor 3 maanden naar Tanzania! De eerste 3 weken ben ik daar samen met mijn gezin op vakantie. Na deze weken gaat mijn familie terug naar Nederland en ga ik naar een project om vrijwilligerswerk te doen. Dit project heet Tumaini Orphanage & School, dit zijn een kindertehuis en een basisschool.

Op deze blog zal ik mijn avonturen met jullie delen, ook zal ik hier foto's en filmpjes plaatsen. Als je dit leuk vindt om te lezen, kun je rechtsonder op de home pagina je emailadres achterlaten, dan krijg je een mailtje als ik een nieuw bericht plaats.

Smile

Reacties

Reacties

Frank Everaerts

Fleur,

Heel veel succes met jouw project in Tanzania!
We volgen graag je avonturen in Afrika.

Groetjes,
Frank, Bea, Brian, Kim en Demi Everaerts

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active